Dennis Lloyd - The Way (Official Video)

Dennis Lloyd - The Way (Official Video)

Listen to The Way:
dennislloyd.lnk.to/TheWay

Subscribe to Dennis Lloyd ILlevel Channel
DennisLloyd.lnk.to/ILlevel

Follow Dennis Lloyd:
www.dennislloydmusic.com/
dennislloyd
dennis.lloyd...
dennislloyd_
www.tiktok.com/@dennislloyd


Director: Omri Rozi
Production: ORI AMITAI PRODUCTION
Director of photography: Eyal Bau Cohen
Art director: Yael Komorovski
Editors: Shahar Beeri, Shay asheri
Color grading: Eyal Bau Cohen
AD’s: Noa Shrenzel, Oneg Efron
Gaffer: Lior Maytal hoffman
Producion manger: Neta Amitai, Shany Ravitz
Actors: Ronen Yifrah, Uri Alterman, Ido Tako
Actors bit: Eran Ben Zeev, Rachamim genish g.r, Avraham Sasson, Shaked Halle, Lior Serlin
1st Assistant Camera: Ariel Hadar
1st Assistant Camera: Gili Azgad
Art assistant: Gil Yaron
Casting: Omri Rozi
Steadicam operator: Gilad Porat
Under water Photographer: Shaked Barzilay
Lighting assistant 1: Meir Hayon
Wardrobe: Mikki Eisemann
Make-Up Artist: Liron Ashkenazi
Production Coordinator: Shachar Brook
Production assistant: Sebastian mizdrahi, Yarden weinbren, Lior Serlin
Story Board: Hila Goldfisher
Water girl: Danielle Tochama


תגובות 

  1. DennisLloydVEVO

    DennisLloydVEVO

    3 ימים לפני

    What would you choose - success or simplicity? 🐟

    • PIANO JR

      PIANO JR

      5 שעות לפני

      Both. You can have both if you walk on the small road between them. You can achieve that by taking resposibility of your life and organise it.

    • Soraya V

      Soraya V

      יום לפני

      What will make my heart happy...always :)

    • Daniel ¡i

      Daniel ¡i

      יום לפני

      Simplicity

    • Nanda Mihic

      Nanda Mihic

      יום לפני

      Always simplicity

    • Daniela Pinal

      Daniela Pinal

      יום לפני

      Success with simplicity 💛

  2. Paweł Kozłowski

    Paweł Kozłowski

    5 שעות לפני

    Simplicity if give you success

  3. Keen B12

    Keen B12

    6 שעות לפני

    Really great song, it's just a shame your country is an evil apartheid state. Oh well, guess I can find a new fave song of the week.

  4. אוריאל עדין

    אוריאל עדין

    6 שעות לפני

    מדהיםםם

  5. SiV aN

    SiV aN

    7 שעות לפני

    love you and your songs ..iam from kurdistan🥰♥️♥️♥️

  6. Miriam

    Miriam

    7 שעות לפני

    שיר מהמם וזמר מוכשר הוא ישראלי אנשים הוא משלנווווווו🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  7. Asli Funkaar

    Asli Funkaar

    9 שעות לפני

    #Aslifunkaar 🎼🎼👍👍👍❤❤❤

  8. Xitaychin

    Xitaychin

    10 שעות לפני

    Great message, thank you.

  9. Bolia Fops

    Bolia Fops

    11 שעות לפני

    מעולה כמו תמיד!

  10. amit erez

    amit erez

    12 שעות לפני

    Amazingggg!!!!❤

  11. elad smada

    elad smada

    13 שעות לפני

    dennis lloyd has taken mary j bliges position as the writer of the soundtrack of my life...LOVE IT!

    • Bolia Fops

      Bolia Fops

      11 שעות לפני

      Waiting on SoundCloud

  12. Fabian Saller

    Fabian Saller

    14 שעות לפני

    "The fisherman and the businessman..."

  13. Asli Funkaar

    Asli Funkaar

    18 שעות לפני

    #Aslifunkaar ❤❤❤🎼🎼👍👍👍

  14. chding zuure

    chding zuure

    19 שעות לפני

    can say, your music helps accomplish the balance.

  15. Fahad Aziz

    Fahad Aziz

    19 שעות לפני

    دنيس فنان وصوت رائع اغنية رهيييييبة really great song Dennis ♥️👍🏻

  16. Gonzo69batz

    Gonzo69batz

    21 שעה לפני

    The trouble between the two.. have already tried to end this shit show 5 times…it’s almost hilarious..reality is becoming a piece of fiction. After not dying From all the effort tried. I can say, your music helps accomplish the balance.

    • chding zuure

      chding zuure

      19 שעות לפני

      I am sorry for this morning and this is not going through this morning I love

  17. Dor Dikman

    Dor Dikman

    21 שעה לפני

    כנראה זה לא עובר מספיק חלק בגרון לכל האנשים ששולטים על המוסיקה בארץ, מי שלא מסלסל ואומר כל חצי שנייה מאמי כנראה לא נחשב משהו במדינה שלנו.... פשוט תותח !!

  18. 『 ΓΔΒΒΙΤ 』

    『 ΓΔΒΒΙΤ 』

    יום לפני

    🔥🔥❤️ pwoli

  19. AuraLyrics

    AuraLyrics

    יום לפני

    love the vibe this song gives 💜

  20. MirinStatus

    MirinStatus

    יום לפני

    Another timeless piece. Well done Dennis!

  21. Leandro Ramos Perfecto

    Leandro Ramos Perfecto

    יום לפני

    🇺🇾 😍 genial

  22. Deborah Ezzy

    Deborah Ezzy

    יום לפני

    As always a Masterpiece

  23. Bruno Melte

    Bruno Melte

    יום לפני

    No words to descrive this guy 👌

  24. Mourad Mousaoui

    Mourad Mousaoui

    יום לפני

    This is perfect

  25. Balghzal Badr

    Balghzal Badr

    יום לפני

    I am looking forward to attend your concert In Morocco one day 🇲🇦❤️

  26. Selim İncegoz

    Selim İncegoz

    יום לפני

    Waiting on SoundCloud

  27. Nish Jaiswal

    Nish Jaiswal

    יום לפני

    Oh he has the loveliest voice ❤️ and the music is so 🔥

  28. Kry Chol

    Kry Chol

    יום לפני

    This song reminds me of another one but I don't remember the title. Anyone?

  29. Gony Ckros

    Gony Ckros

    יום לפני

    Dennis lloyd >>>>>>>>

    • Gony Ckros

      Gony Ckros

      יום לפני

      ☺️

  30. Gony Ckros

    Gony Ckros

    יום לפני

    Yeah yeah I love this song

  31. Gony Ckros

    Gony Ckros

    יום לפני

    I am sorry for this morning and this is not going through this morning I love

  32. Gony Ckros

    Gony Ckros

    יום לפני

    Yeah yeah bro

  33. Gony Ckros

    Gony Ckros

    יום לפני

    Love it

  34. Gony Ckros

    Gony Ckros

    יום לפני

    ❤️❤️❤️❤️💕🤩🤩🤩

  35. Aahanartcreation

    Aahanartcreation

    יום לפני

    Oh man, literally I feel this song in every Verse.. Nd also I can relate. Love you Dennis brother 🤍. Love from india.

  36. Hana Shwartz

    Hana Shwartz

    יום לפני

    אימלה לא לאמין שאתה ישראליי וואו שירים מושלמים יש לךך!! אין עליך

    • IDAN B.Y

      IDAN B.Y

      15 שעות לפני

      כי ישראלים חרא מזייפים כמו עומר אדם, עדן בן זקן

  37. Olivia Pace

    Olivia Pace

    יום לפני

    I just LOVE everything about this. did not expect this kind of vibe, but im addicted

  38. Hello Sunshine

    Hello Sunshine

    יום לפני

    Seems like you struggle to make a bad song, sending love from Hungary❤

  39. Life & Peace

    Life & Peace

    יום לפני

    Hold on, if love is the way you're home.♥️🎶🐚

  40. Julia T.

    Julia T.

    יום לפני

    Yes,I'm from Lebanon but I just want to say that I love you!!!

  41. Ирина Козачёк

    Ирина Козачёк

    2 ימים לפני

    A million likes for you Dennis! You incredible!

  42. Benjamin Lessard

    Benjamin Lessard

    2 ימים לפני

    just amazing song!!! On repeat all day :)

  43. Kr St

    Kr St

    2 ימים לפני

    AND...... it keeps getting better !

  44. בר אברמוב

    בר אברמוב

    2 ימים לפני

    כפרה עליך כל שיר הרפתקאה ❤️

  45. Kristin Dolníková

    Kristin Dolníková

    2 ימים לפני

    my success is my simple life and your success is your beautifully simple music 🙂👍 thanks for your music ❤️....in your song I feel your heart and expiriences from your life ....it is awensome your music is alive 🙂❤️👍

  46. Nunzia Falco

    Nunzia Falco

    2 ימים לפני

    we look forward to the album .. enjoy your time

  47. kyaer TV

    kyaer TV

    2 ימים לפני

    Did this dude ever missed with a song?

  48. Dafna Meller

    Dafna Meller

    2 ימים לפני

    מעולה! זה רק אני או שהאמרגן אומר לילד "אין שום בעיה!" :)

  49. Julia Sarelska

    Julia Sarelska

    2 ימים לפני

    I like this song and the singer!!!

  50. Suhailnarikkuni

    Suhailnarikkuni

    2 ימים לפני

    I am more than a fan❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  51. Ghit7

    Ghit7

    2 ימים לפני

    ❤❤❤

  52. Dosojin 1991

    Dosojin 1991

    2 ימים לפני

    Danke für dieses Lied ❤✌

  53. Emma Brown

    Emma Brown

    2 ימים לפני

    I'M IN LOVE WITH YOUR VOICE...💜

  54. nada Nayiti

    nada Nayiti

    2 ימים לפני

    I dore u ❤️

  55. NBA Game

    NBA Game

    2 ימים לפני

    ערן יא תותח יא אח

  56. Arnab Chattopadhyay

    Arnab Chattopadhyay

    2 ימים לפני

    You are different...love and respect from 🇮🇳 India.

  57. Hammad Hassan

    Hammad Hassan

    2 ימים לפני

    Ahhhhhhh Summer Vibes finally!

  58. boukar najat

    boukar najat

    2 ימים לפני

    simplicity after having enjoyed success 👌

  59. The Ghost

    The Ghost

    2 ימים לפני

    One of the best artists ever.

  60. ذكريات لاجئ

    ذكريات لاجئ

    2 ימים לפני

    Nice song ✨💯💙

  61. Ivan Kopp

    Ivan Kopp

    2 ימים לפני

    Very powerful song. Vocal chops at drop are top, and his voice is just 10/10. Love it!

  62. natan nachman

    natan nachman

    2 ימים לפני

    ימלך חולה על כול השירים שלך ❤❤❤❤👍👍 אין פלא שאתה ישראלי💪💪

  63. רחלי לביא

    רחלי לביא

    2 ימים לפני

    ישראלים יש כאן ❤️

  64. Evgeni sheri

    Evgeni sheri

    2 ימים לפני

    awesome clip. there is NO place like ISRAEL.

  65. Electric Jimmy

    Electric Jimmy

    2 ימים לפני

    Damn good jam

  66. Idit halevi

    Idit halevi

    2 ימים לפני

    Lyrics: Do you wanna know what is on my mind? I don't feel like I belong here lately Want to leave it all, put it all behind 'Cause I feel like I am going crazy I don't wanna lie, I don't wanna die 'Cause I'm scared to say goodbye to you, yeah Spread my wings and fly, right above the sky I'm just scared to say goodbye to you So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way I don't wanna lie, I don't wanna die 'Cause I'm scared to say goodbye to you, yeah Spread my wings and fly, right above the sky I'm just scared to say goodbye to you Trying to figure it out, trying to look all around I won't find it anywhere I'm looking for it I don't want to become the one who can't overcome So come save me, won't you come save me? So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way Trying to figure it out, trying to look all around I won't find it anywhere I'm looking for it I don't want to become the one who can't overcome So come save me, won't you come save me?

  67. Cristina Obretin

    Cristina Obretin

    2 ימים לפני

    Dennis is such a complex artist. His voice is so unique. I'm a big fan. Greetings from Romania. 🇹🇩❤️

    • Bigby

      Bigby

      יום לפני

      A zis ca o sa vina in romania pe viitor deci e bine

    • Stefania T

      Stefania T

      יום לפני

      Nu te pot contrazice 🇷🇴

  68. Sara sarori

    Sara sarori

    2 ימים לפני

    ❤❤

  69. אמילי סטאר

    אמילי סטאר

    2 ימים לפני

    Jawkhaa B Thanks for the lyrics❤️❤️❤️

  70. אמילי סטאר

    אמילי סטאר

    2 ימים לפני

    So come save me, won't you come ?save me

  71. Just A Guy Things...

    Just A Guy Things...

    2 ימים לפני

    Love from India , big fan 😍

  72. הילה שרון

    הילה שרון

    2 ימים לפני

    קליפ פגז. מרגש..

  73. אמילי סטאר

    אמילי סטאר

    2 ימים לפני

    I loved

  74. G L U E D H E A R T

    G L U E D H E A R T

    2 ימים לפני

    Success can't give the happiness Money can't buy life Loving is a loosing game U don't know the value of ppl until u loose them Life isn't the same....

  75. Malgorzata Goska

    Malgorzata Goska

    2 ימים לפני

    ❤️

  76. יצחק לוי

    יצחק לוי

    2 ימים לפני

    נשמע כמו כל שאר השירים .פעם הבאה תגוון יותר

  77. MrDeAdLy

    MrDeAdLy

    2 ימים לפני

    Every song is fucking masterpiece!!

  78. weeded bough

    weeded bough

    2 ימים לפני

    Will you stop releasing songs about my life dennis loyd 🥰🥰🥰🤗😇😇

  79. Haunted

    Haunted

    2 ימים לפני

    This song is a total vibe.

  80. Boglárka Tóth

    Boglárka Tóth

    2 ימים לפני

    Brilliant!

  81. _Manu_yo

    _Manu_yo

    2 ימים לפני

    ❤🇮🇱❤❤❤🇮🇱🇮🇱

  82. שירי קפלי

    שירי קפלי

    2 ימים לפני

    מעולהההה

  83. Izanxmi XI

    Izanxmi XI

    2 ימים לפני

    כל שיר זה פשוט אגדה בפני עצמה, אני חולה עליך דיניס מעריץ אותך מאז שהוצאת את Nevermind בתאילנד

  84. CupCake_YL

    CupCake_YL

    2 ימים לפני

    אחלה שיר, אוהב אותך. מחכה להופעה שלך בארץ!!!

  85. Ricky Chase

    Ricky Chase

    2 ימים לפני

    Maroon 5 much?

  86. אריאל אולמייב

    אריאל אולמייב

    2 ימים לפני

    גאווה ישראלית 🔥🔥

  87. Achref Chargui

    Achref Chargui

    2 ימים לפני

    Great sound dude will get bring you to tunisia for a live performence

  88. יפה לוי

    יפה לוי

    2 ימים לפני

    Love it!! Keep making good and quality music, your songs touch so many people, with such depth! Waiting for more. Ya Mehamem ehad❤🧡💛

  89. Miguel

    Miguel

    2 ימים לפני

    Do you wanna know what is on my mind? I don't feel like I belong here lately Want to leave it all, put it all behind 'Cause I feel like I am going crazy I don't wanna lie, I don't wanna die 'Cause I'm scared to say goodbye to you, yeah Spread my wings and fly, right above the sky I'm just scared to say goodbye to you So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way I don't wanna lie, I don't wanna die 'Cause I'm scared to say goodbye to you, yeah Spread my wings and fly, right above the sky I'm just scared to say goodbye to you Trying to figure it out, trying to look all around I won't find it anywhere I'm looking for it I don't want to become the one who can't overcome So come save me, won't you come save me? So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way Trying to figure it out, trying to look all around I won't find it anywhere I'm looking for it I don't want to become the one who can't overcome So come save me, won't you come save me?

  90. דביר עמר

    דביר עמר

    2 ימים לפני

    תותח ! מחכים לעוד!

  91. Mistry Rishabh

    Mistry Rishabh

    2 ימים לפני

    Wow men you voice really cool and amazing.. I like your all songs. ❤️ Awesome brother 😊

  92. HotGuy6Pack

    HotGuy6Pack

    2 ימים לפני

    Do you wanna know what is on my mind? I don't feel like I belong here lately Want to leave it all, put it all behind 'Cause I feel like I am going crazy I don't wanna lie, I don't wanna die 'Cause I'm scared to say goodbye to you, yeah Spread my wings and fly, right above the sky I'm just scared to say goodbye to you So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way I don't wanna lie, I don't wanna die 'Cause I'm scared to say goodbye to you, yeah Spread my wings and fly, right above the sky I'm just scared to say goodbye to you Trying to figure it out, trying to look all around I won't find it anywhere I'm looking for it I don't want to become the one who can't overcome So come save me, won't you come save me? So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way So where can I go now? What can I do now? Where can I find it? Who's gonna show me the way? The way Trying to figure it out, trying to look all around I won't find it anywhere I'm looking for it I don't want to become the one who can't overcome So come save me, won't you come save me?

  93. MelodicEuforia

    MelodicEuforia

    2 ימים לפני

    This song really sums up my feelings in my current cross-road. The lyrics and the video

  94. Gony Ckros

    Gony Ckros

    2 ימים לפני

    Love this song ❤️

  95. משה כנר

    משה כנר

    3 ימים לפני

    נהדר

  96. Jomet Joseph

    Jomet Joseph

    3 ימים לפני

    One of my favorite musicians❤️

  97. adri.

    adri.

    3 ימים לפני

    awesome

  98. Zuzana Mikulova

    Zuzana Mikulova

    3 ימים לפני

    Dennis. heck, No way! it is a beautifull video though. As always. Your Fans!!

  99. Charlie Bereth

    Charlie Bereth

    3 ימים לפני

    🔥🔥🔥

    • Emma Brown

      Emma Brown

      2 ימים לפני

      💜🔥🔥🔥

  100. R. Micaela

    R. Micaela

    3 ימים לפני

    De lujo Dennis! 🇦🇷🇦🇷🇦🇷

הבא